س ام اس دوستانه و جدید
دوستانه
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید اوقات خوشی رو در این وبلاگ براتون آرزو می کنم.

پيوندها
کویر لوت
گل سرخ
mahsa jo0o0n
asal-love68
دل دریایی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دوستانه و آدرس ashkan.az.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 41
بازدید هفته : 64
بازدید ماه : 64
بازدید کل : 48452
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
اشکان

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 25 خرداد 1391برچسب:, :: 12:21 :: نويسنده : اشکان

 

یاد ما خواه بکن خواه نکن مختارى، لیکن ای دوست بدون کنج دلم جا داری


.

.

.

درود بر کسانی که :
از پاکیشان دوستی آغاز میشود ، از صداقتشان دوستی ادامه میابد و از وفایشان دوستی پایانى ندارد…

.

.

.

با توام کهنه رفیق یاد ایام قشنگی ک گذشت کنج قلبم گرم است در همه حال بیادت هستم آرزویم این است تن تو سالم و روحت شاداب دل یکدانه تو سبز و بهاری روزگارت خوش باشد

.

.

.

مرحبا اى پیک مشتاقان بده پیغام دوست
تا کنم جان ازسررغبت فداى نام دوست

.

.

.

گاهی در برابر خاطرات توقف کن و یادآور دوستی ها و رفاقت ها باش…
امیدوارم سهم من از این خاطرات یک \” یادت بخیر ساده \” باشد….

.

.

.

به سلامتی زنجیری که صد سال زیر برف و بارون می مونه ، می پوسه ، ولی از هم جدا نمی شه.
امیدوارم بمونیم ، بپوسیم ، ولی از هم جدا نشیم.

.

.

.

همان صفر باش…
همان دایره ای ساده و خالی که با حضورش روبروی هر عددی آن را تا ده ها و صدها برابر ارزش می بخشد

.

.

.

خیلی وقت ها به ناچار از چیزهایی که دوستشان داشتیم ، دل کندیم و جدا شدیم! حال ببین چقدر در این مصیبت حرفه ای هستیم که جدایی نادر از سیمینمان ، درکل دنیا اسکار می برد!

.

.

.

تو یه روز سرد برفی با دلم مثل پرنده ، لب حوض کنار نرده هر چی گشتم جای گرمی بهتر از فلبت ندیدم میشه دوستم داشته باشی؟ آخه بیرون خیلی سرده…

.

.

.

باران کـه میبـارد…… دلـم بـرایت تنـگ تـر می شـود….. راه می افـتم … بـدون ِ چـتـر … من بـغض می کنـم ….آسمـان گـریـه

.

.

.

عشق یه سم شیرینه بدون نسخه کسی که دوسش داری مصرفش نکن از دست بچه ها دور نگهش دار و در محل تاریک ازش مواظبت کن

.

.

.

یه پشه مشاهده کردم تو اتاق. رفتم یه دماسنج آوردم نشستم جلوش نشونش دادم و باهاش منطقی بحث کردم که هنوز سرده هوا. اونم قبول کرد و رفت !

.

.

.

بعضی وقتا شنیدن یه ” بگو ببینم چه مرگته ” از یه رفیق خیلی بیشتر از حرفای کلیشه ای “عزیزم چی شده” بیشتر میچسبه….!

.

.

هرگزنگران اینکه قلب مردی را شکسته ای نباش ، در بدترین حالت فقط کمی رگ به رگ شده است و یک روز بعد مثل ساعت کار میکند.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: